Ads 468x60px

неделя, 4 август 2013 г.

Малина - Ако ще да звъниш (Текст)

Най-доброто желая ти, нищо че знам, че само аз мога да ти го дам!
Само аз..само аз..!


Теб никоя не те зарязва.
И никоя не ти отказва.
Знам, че те боли твоя да не бъда.
Затова звъниш и ме правиш луда!
Знаеш ли какво? Спрях да съм ти бясна.
Силна стана ли, ставам и опасна!
По-далече стой, нека съм ти ясна!
Кажа ли - НЕ, значи НЕ!

Ако ще да звъниш, да звъниш, да звъниш..
Аз на бивши не вдигам, отивай да спиш!
В очите да беше ме гледал преди, сега гърба ми ще гледаш ти!
Ако ще да звъниш, да звъниш, да звъниш..
Ако ще до вратата ми ти да висиш..
Ако ще и да крещиш, ако ще и да мълчиш..
От мене - ЧАО, иди да спиш! ;)

Виж, как след мен другите са скука.
Знам, как за мен дълго ще ти пука.
Нищо, че сега глупости разправяш!
И не знам каква мене ме изкарваш..
Знаеш ли какво? Спрях да съм ти бясна.
Силна стана ли, ставам и опасна!
По-далече стой, нека съм ти ясна!
Кажа ли - НЕ, значи НЕ!

Ако ще да звъниш, да звъниш, да звъниш..
Аз на бивши не вдигам, отивай да спиш!
В очите да беше ме гледал преди, сега гърба ми ще гледаш ти!
Ако ще да звъниш, да звъниш, да звъниш..
Ако ще до вратата ми ти да висиш..
Ако ще и да крещиш, ако ще и да мълчиш..
От мене - ЧАО, иди да спиш! ;)

Ако ще да звъниш.
Аз на бивши не вдигам!
Ако ще да звъниш.
Аз на бивши не вдигам!
Ако ще и да крещиш, ако ще и да мълчиш..
От мене - ЧАО!

Ако ще да звъниш, да звъниш, да звъниш..
Аз на бивши не вдигам, отивай да спиш!
В очите да беше ме гледал преди, сега гърба ми ще гледаш ти!
Ако ще да звъниш, да звъниш, да звъниш..
Ако ще до вратата ми ти да висиш..
Ако ще и да крещиш, ако ще и да мълчиш..
От мене - ЧАО, иди да спиш! ;)
Ако ще да крещиш...

Най-доброто желая ти, нищо че знам, че само аз мога да ти го дам!


ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар